Skip to content Skip to navigation
Θα πάτε στη σελίδα της υπηρεσίας CAS όπου με ασφαλή τρόπο μπορείτε να γράψετε τα στοιχεία σας

Θόρυβος στην γραμμή

Λεπτομέρειες Ερώτησης: 

Υπάρχει θόρυβος στην γραμμή κατά την διάρκεια της συνομιλίας

Απάντηση: 

Ελέγξτε την σύνδεση ακουστικού τηλεφώνου. Ελέγξτε εάν οι υποδοχές και τα σχετικά βύσματα βρίσκονται στις θέσεις τους σωστά κουμπωμένα.
Εάν το πρόβλημα συνεχίζει Καλέστε το helpdesk 8000 ή 4651  για την επίλυση του προβλήματος

Ομάδα Υπηρεσιών: