Skip to content Skip to navigation

Τηλε-Υποστήριξη - en

Ομάδα υπηρεσίων: 
Αφορά: 

Στo Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας λειτουργεί υπηρεσία Τηλε-Υποστήριξης κατα την οποία είναι εφικτή η απομακρυσμένη παροχή βοήθειας σε χρήστη Η/Υ δια μέσου της σύνδεσής του στο Διαδίκτυο, με χρήση της εφαρμογής TeamViewer (QuickSupport, Host, ή Full).
Η απομακρυσμένη σύνδεση γίνεται κάθε φορά με τη συναίνεση του υποστηριζόμενου χρήστη, με μοναδικό κάθε φορά παραγόμενο κωδικό πρόσβασης, έχοντας πάντα στην αποκλειστική επίβλεψή του όλες τις ενέργειες που εκτελεί το τεχνικό προσωπικό υποστήριξης. Το τεχνικό προσωπικό υποστήριξης δεσμεύεται για το απόρρητο όλων των πληροφοριών τα οποία είναι αποθηκευμένα στον Η/Υ του υποστηριζόμενου χρήστη.

Οδηγίες

Για να λάβετε τηλεϋποστήριξη, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
1) Ανάλογα με τον τύπο του λειτουργικού συστήματος του Η/Υ σας, κατεβάστε από το Διαδίκτυο και εκτελέστε το TeamViewer Quick Support:
- Για Windows
- Για MacOS (δείτε βίντεο με οδηγίες)
- Για Linux εγκαταστήστε την πλήρη έκδοση του TeamViewer που αντιστοιχεί στο λειτουργικό σας.
- Για Android εγκαταστήστε την εφαρμογή “Teamviewer quicksupport” από το Playstore
2) Διαβιβάστε (π.χ. τηλεφωνικά) στον τεχνικό υποστήριξής σας το ID και τον Κωδικό (password) που εικονίζονται στο παράθυρο που εκτελείται.
 
Μετά την επιτυχή σύνδεση του τεχνικού υποστήριξης (και για όσο είναι ενεργή η εφαρμογή Teamviewer) μπορεί και μεταδίδεται αυτόματα η εικόνα της οθόνης σας, και ο τεχνικός δύναται (αν χρειαστεί) να ελέγχει την κίνηση του δείκτη (ποντίκι) καθώς και την πληκτρολόγηση.