Η διαδικασία που θα τηρηθεί για την εξυπηρέτηση των μαθημάτων από απόσταση είναι η εξής:
1. Δεν θα προσθέσετε τους Διδάσκοντες σαν owner. Θα είναι απλά μέλη και θα μπαίνουν και αυτοί στην αίθουσα με τον κωδικό όπως οι φοιτητές. Θα τους προσθέσετε σαν owner μόνο αν σας το ζητήσουν οι ίδιοι.
2. Ο Διδάσκοντας θα επικοινωνεί με τον Τεχνικό Υπεύθυνο του Τμήματός του για να αιτηθεί την ενεργοποίηση του μαθήματός του.
3. Ο Τεχνικός Υπεύθυνος δίνει στον Διδάσκοντα τον κωδικό εισόδου στην ηλεκτρονική αίθουσα και τον ενημερώνει πως θα πρέπει να τον κοινοποιήσει στους φοιτητές του. Προτείνεται «ισχυρά» η ανάρτηση του κωδικού σε ανακοίνωση στο eclass. Αν ο Διδάσκων δεν γνωρίζει πως, ο Τεχνικός Υπεύθυνος τον βοηθά ή του λέει να απευθυνθεί στο eclasshelp@uth.gr.
4. Ο Τεχνικός Υπεύθυνος στέλνει τα προβλήματα που εντοπίζει στο teledu@uth.gr Αν θεωρεί πως το πρόβλημα πρέπει να το μάθουν όλοι οι Τεχνικοί Υπεύθυνοι για ανταλλαγή απόψεων το κοινοποιεί και στην λίστα teleconf.all@uth.gr .
Οι παραπάνω οδηγίες μπορεί να αναθεωρηθούν καθώς εξελίσσεται η δράση.
- 267 εμφανίσεις