Στο πλαίσιο που διαμορφώνει η πανδημία Covid-19, που επιβάλλει την τηλεργασία, σας ενημερώνουμε πως τα αιτήματα προς την Διεύθυνση Μηχανοργάνωση του Π.Θ. θα πρέπει να γίνονται εξ ολοκλήρου μέσω του Συστήματος Διαχείρισης Αιτημάτων ώστε τα στελέχη της Διεύθυνσης να ανταποκρίνονται πιο μεθοδικά και άμεσα.
Τα αιτήματα υποβάλλονται με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:
1ος τρόπος
Στον ιστότοπο https://it.uth.gr/ κάνετε σύνδεση με τα στοιχεία του ιδρυματικού σας λογαριασμού και από το μενού "Υποστήριξη/eΑιτήσεις" επιλέγετε το κατάλληλο είδος αίτησης. Θυμίζουμε ότι η Γενική Αίτηση (https://it.uth.gr/content/geniki-aitisi) μπορεί να υποβληθεί και χωρίς να προηγηθεί σύνδεση.
2ος τρόπος
Αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος με το αίτημά σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση ithelp@uth.gr. Ειδικά για θέματα των εξ' αποστάσεως μαθημάτων στέλνετε στην ηλεκτρονική διεύθυνση teledu@uth.gr.
Επισημαίνουμε ότι για καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση, η περιγραφή του αιτήματος/προβλήματος πρέπει να είναι σαφής και πλήρης (π.χ. να περιλαμβάνει τα επιστρεφόμενα μηνύματα σφαλμάτων καθώς και ενέργειες που έχουν ήδη γίνει από το χρήστη). Απαραίτητα πρέπει να αναφέρεται το username του χρήστη στο ΠΘ και άλλα στοιχεία επικοινωνίας (πχ εναλλακτικό email, τηλέφωνο).
Συστήνεται έντονα, για οικονομία χρόνου και πόρων, πριν την υποβολή του αιτήματος σας να έχετε επισκεφτεί τις επιλογές του μενού "Γνωσιακή Βάση" στον ιστότοπο https://it.uth.gr/ και κυρίως τη σελίδα "Συχνές Ερωτήσεις" (https://it.uth.gr/kb/faqs) .
Τέλος, τονίζεται ότι στο παραπάνω σύστημα υποβάλλονται μόνο αιτήματα που αφορούν τη Διεύθυνση Μηχανοργάνωση και όχι αιτήματα άλλου είδους (π.χ. αιτήσεις για βεβαιώσεις σπουδών, αιτήματα πληροφόρησης κ.α.) που πρέπει να απευθύνονται στις Γραμματείες των Ακαδημαϊκών Τμημάτων ή σε Τμήματα Διοίκησης.
- 559 εμφανίσεις